Read More.. .breadcrumbs {padding: 5px 5px 5px 0px; margin: 0px 0px 15px 0px; font-size:95%; line-height:1.4em; border-bottom:3px double #e6e4e3;} -->

Senin, 01 Agustus 2011

Sinopsis Novel Princess



*Untuk makluman novel Princess buat masa ini tak ada stok & tak diterbitkan lagi. Saya akan cuba terbitkannya kembali, insya-Allah. Sebaik saja terbit, saya akan uar-uarkan di sini. Harap maklum untuk mereka yang sudi menunggu.

Mohd Izat Effy, jejaka tampan dan kaya yang sering menjadi rebutan. Kekayaan dan ketampanannya menjadikan dia ego. Keegoannya luntur apabila dia dipertemukan dengan gadis yang degil, lincah dan periang. Pertemuan atas dasar kebencian itu akhirnya membenihkan rasa cinta. Apatah lagi keluarga kedua belah pihak amat merestui hubungan suci itu.
Di saat Izat ingin melamar princess hatinya, Nazira menarik menarik diri. Izat kecewa dan menderita dengan tindakan itu. Tertunaikah impian Izat untuk mereka...?

*Berkait: Dengan Nama Cinta ~ Lanjutan kisah Izam dan Aiza jadi himpunan dalam novel ini. Untuk tahu apakah kesudahan hubungan mereka, bolehlah dapatkannya ;)

0 komentar:

Posting Komentar